Wsparcie klienta
Nasz fachowy zespół jest do pełnej dyspozycji każdego klienta zarówno przed jak i po zakupach w sklepie internetowym Wolfer
Popularne pytania przedzakupowe
Zamówienie i płatność
Wszystkie produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub do Paczkomatu.
Akceptujemy przelew bankowy jak również szybkie przelewy i BLIK.
Oczywiście, jest możliwość zamówienia za pobraniem kurierem InPost.
Realizujemy wysyłki do wszystkich krajów Unii Europejskiej i wybranych krajów poza UE. Ceny mogą się różnić w zależności od kraju.
Od razu po wysyłce otrzymasz od nas numer śledzenia paczki i będziesz mógł śledzić jej drogę. Więcej informacji: https://wolfer.pl/sledzenie-przesylek/
Popularne zapytania posprzedażowe
Zwrot i wymiana
Każde zamówienie zgodnie z polskim prawem możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Więcej tutaj: https://wolfer.pl/reklamacje-i-zwroty/
Każde wadliwe zamówienie zgodnie z polskim prawem możesz zareklamować. Więcej tutaj: https://wolfer.pl/reklamacje-i-zwroty/
Każda paczka jest przez nas bardzo starannie zapakowana i powierzana kurierowi w stanie idealnym. Niemniej w drodze dzieją się różne rzeczy. Jeśli doszło do jakichś uszkodzeń od razu spisz protokół szkody z kurierem i nas o tym powiadom. Podejmiemy dalsze kroki.
Jeśli w ciągu 7 dni roboczych od zamówienia nie otrzymasz przesyłki natychmiast się z nami skontaktuj. Sprawdzimy, co się stało z paczką.
Znajduje się tutaj: https://wolfer.pl/regulamin/
Znajduje się tutaj: https://wolfer.pl/polityka-prywatnosci/
Niestety zamówienie po jego poprawnym złożeniu i opłaceniu nie może zostać anulowane gdyż jest automatycznie kierowane do wysyłki. Możesz natomiast je zwrócić po otrzymaniu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.